Saturday, May 21, 2011

::CONTEST:..Ape Tema Nye Eh!?::

Salam.


Ketika berblog walking tadi, aku jumpa contest yang best ni. Meh tengok apa dia kata :

Well, aku excited sebab aku faham rasa pakai baju ikut tema nih =) Kami pun selalu je kalau nak jalan2 atau program pape, mesti nak buat tema tertentu..Selalunya, sama warnalah. Tapi, aku fikir untuk photoshoot, bak kata pemilik blog nih, aku nak suggest satu tema yang special.

Ya, temanya adalah

FAIRY TALE!

Kami dah pernah cuba tema ni sewaktu majlis graduasi aku bulan lepas..Cantik!

Snow White & Prince Charming of Snow White ^_^

Ni versi Encik Google :


Ha, cantik kan? Kami dah posing macam2 style. Tapi, seganlah nak letak banyak2 kat sini..Yes,dengan bantuan props, rasanya sesuailah! Ehem, kalau nak sewa dari kami pun boleh =)

Akhir kata, selamat berphotoshoot ya!

Tag :

1 comment:

  1. hai..
    wahhh best nye idea nih..

    hehehe..tQ sudi bg idea..

    gudluck yer..

    ReplyDelete